niedziela, 5 czerwca 2011

Wybór Dnia - 05/06/2011

Dzisiejszym wyborem dnia jest Rio Hot Buys Top . Można go kupić w sklepie RIO za 15 sd .

Problemy z sceneriami .

Czy Wy też macie problemy ze sceneriami ? Mnie zdarza się to nie pierwszy raz , i a każdym razem bardzo się denerwuję , bo moja praca idzie na marne ;/ Pokażę Wam to na screenach .

Poszukuję nową redaktorkę na bloga !

Jeśli jesteś zainteresowana - pisz do mnie na stardoll ( antonowka111 ) . Nie ma żadnych ograniczeń . Wystarczy chęć i sumienność ;)

poniedziałek, 9 maja 2011

Spoiliery

No więc dostaliśmy nowe spoiliery ;) . Wszystko w żywych kolorkach jak przystało na lato . Mnie podoba się jedynie sukienka - ta zielona . Jest boska <3

PS. Wiem , że pisze się to inaczej ale tak już się przyzwyczaiłam xde,.

Wpadka na stardoll.ocom

Jak na każdym inniym blogu u nas też musi być troszkę pikanterii wywołanej krytyką sław xd. Ale sprawa już ucichła więc teraz czas na nas ((: .

"Czy widzieliście już nowy nagłówek na blogu stardoll.ocom.pl ? Jeśli nie , właśnie macie taką okazję ! Ale najpierw napiszemy coś o powstawaniu nagłówka .


06.04.2011r. Od 'najwspanialniejszego' magdomilowicza dowiadujemy się , że to on właśnie ( zresztą tak jak większość przypuszczała ) wykonuje zagłówek na bloga stardoll.ocom.pl . A on 'skromnie' tak właśnie tak opisał całą tą zaistniałą sytuację :

( kliknij aby powiększyć )
Wydaje mi się , że to jakiś pokemon z nk to za niego napisał xDe jakby to on teraz napisał (:

07.04.2011r. Niewiele się dowiedzieliśmy . Jedynie ukazał nam niewielki fragment nagłówka . Nie wiem czemu ale mnie już wtedy 'pachniało' to Lady Gagą .
( kliknij aby powiększyć )

10.04.2011r. Ukazał się ten - jak to magdomilowicz opisał ? Ah.. GENIALNY nagłówek ... Brak słów. 

( kliknij aby powiększyć )

I co o nim myślicie ? Wg. mnie jest on zerżnięty z okładki płyty Lady Gagi - orn Thi Way . Dla porównania dodaję zdjęcie . 

 Pamiętajcie , że Konrad lubi ją też na fb. ;]

Na czerwono zaznaczyłam BARDZO dziwne ramiona . Sama nie wiem co miały one przedstawiać . Oraz oczy naszej Martynki , które są okropne i bardzo , bardzo dziwną twarz Konrada , który wg. mnie wygląda tam jak dziewczyna .
A Wy co o tym myślicie ?. "


To tekst z mojego innego bloga . Jak Wam się podoba ;p